alt

רכבות

חניון חנה וסע 4/9-הר חומה

הפרויקט כולל הקמת חניון חנה וסע לטובת משתמשי הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים. החניון ממוקם בתוך לולאת מחלף היציאה מיגאל ידין לכיוון מזרח ( כביש מס '1 ארצי) לשד' גולדה מאיר בירושלים לכיוון צפון .החניון הינו מקורה בעל 5.5 קומות ומכיל כ -960 חניות .

בנוסף , העבודות כוללות בנית מעבר תת קרקעי לרכב ולהולכי רגל.

בנוסף חדר מישרים(טרפו) ורמפות עבור הרכבת הקלה .

  • שרות: ניהול תכנון ,ביצוע ופיקוח
  • מזמין עבודה: חברת מוריה י-ם
  • היקף כספי: 130 מליון ש"ח
  • סטטוס: ביצוע
  • שנים: 2019-כיום

פרוייקטים נבחרים בתחום

הפרדה מפלסית 15
רכבות
הפרדה מפלסית 15
ניהול הביצוע של הפרדה מפלסית במסגרת פרויקט בטיחותי של רכבת ישראל.
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
רכבות
קו כחול רכבת קלה – ירושלים
לאורך הקו הכחול גדיש נבחרה לנהל ולתכנן שני מקטעים בדרך חברון, חנה וסע נחל שורק, וחנה וסע הר חומה
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
רכבות
קו סגול-רכבת קלה-ירושלים
ניהול הקו הסגול של הרכבת הקלה בירושלים, בשלב התכנון המוקדם.
הרכבת הקלה בירושלים
רכבות
הרכבת הקלה בירושלים
ניהול התכנון, הביצוע והפיקוח, של פינוי התוואי בקו האדום למעבר הרכבת הקלה בירושלים.
הפרדה מפלסית 24
רכבות
הפרדה מפלסית 24
הפרדה מפלסית בן מסילת החוף לבין כביש בסמוך למושב אביחיל במקום מפגש 24
הארכת רציפים
רכבות
הארכת רציפים
ניהול התכנון המוקדם והמפורט של הארכת רציפים במספר תחנות
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
רכבות
מסילת הרכבת לוד – רחובות – אשדוד – אשקלון
גדיש נבחרה לניהול תכנון, ביצוע ופיקוח על שיקום שדרוג והכפלת המסילה בקו בין לוד לאשקלון
תחנת האוניברסיטה ת"א
רכבות
תחנת האוניברסיטה ת"א
ניהול הביצוע של תחנה תת קרקעית ממוחשבת, בשטח של כ-800 מ״ר עם קדמת הטכנולוגיה והמערכות המודרניות, ובנוסף 250 מ״ר של רציפים
חושבים שאנחנו נתאים לפרויקט שלכם?
צרו אתנו קשר